W przypadku przesyłek pobraniowych środki są przelewane z konta przewoźnika lub konta operatora serwisu na konto Nadawcy. Kwota pobrania zlecana jest do przelewu na wskazane w formularzu konto Nadawcy w terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia przesyłki. Oznacza to, iż zlecenie zostanie przekazane do realizacji w terminie do 14 dni roboczych oraz, że środki zostaną zaksięgowane na koncie Nadawcy najpóźniej 15 dnia roboczego. Średni czas realizacji przelewu pobraniowego wynosi około 9 dni roboczych. Przykład: Jeśli przesyłka została doręczona do Odbiorcy w piątek 29 czerwca 2020 roku to przelew pobraniowy zostanie zaksięgowany na koncie Nadawcy najpóźniej w piątek 20 lipca 2020 roku.
Jeśli nie otrzymali Państwo przelewu w deklarowanym przez serwis terminie to najczęściej wynika kilku przyczyn:
Przypominamy o bezwzględnej konieczności nadawania przesyłek na dokumentach transportowych wygenerowanych przez serwis gdyż warunkiem otrzymania pobrania w terminie jest nadanie przesyłki na dokumencie transportowym wygenerowanym przez serwis.
Jeśli nie otrzymali Państwo przelewu w deklarowanym przez serwis terminie to należy skontaktować się z obsługą serwisu i podać numer przesyłki lub numer zamówienia. Obsługa serwisu odpowie na zapytanie dotyczące realizacji pobrania tak szybko jak to tylko będzie możliwe.
D4M sp. z o.o.
Libelta 1a / 2
61-706 Poznań
Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 17.00
Sobota - Niedziela: Nieczynne
Obsługa zleceń: 24/7